ערן זהבי בסין - האקזיט של ערן זהבי כלכליסט

זהבי צמד וסבע כבשו 23 לגוואנגזו 0315. לפני עוד קרב ראש בראש בין שני הכוכבים בדרבי של גוואנגזו התקשורת הסינית בודקת.


הקבוצה של זהבי בסין עשויה לבצע זעזוע מקצועי

בסין מנתחים את הסיכוי שהישראלי יהפוך לזר הפורה בהיסטוריה.

ערן זהבי בסין. זהבי שחתם בקבוצה לפני חצי שנה לשנתיים וחצי אמור היה להרוויח בכל אחת מהשנתיים הקרובות חמישה מיליון דולר לא כולל בונוסים. יום שישי 1930 011119. ערן זהבי לא לבד.

שער לא מהעולם הזה. ערן זהבי נבחר למצטיין המחזור בסין. שחקן הכדורגל המצליח ערן זהבי שמשחק בליגה הסינית וגר שם עם אשתו ושלושתם ילדיהם נאלץ לנטוש את רכושו בסין ולטוס מחופשתו המשפחתית בתאילנד ישירות לישראל בעקבות נגיף הקורונה המתפשט בסין.

כך טוענים היום בסין. הפועל תל אביב אמורה לקבל כ-12 מיליון שקל מהמכירה. לאחרונה דווח כי הוא צפוי לעבור לקבוצת שנגחאי SIGP ולהשתכר שם כ20 מיליון דולר לעונה.

ערן זהבי VS אלקסון. גם חבריו לנבחרת פירגנו. להיות יהודי בסין למראה השונה השפה הזרה והמנטליות האחרת מצטרפים קשיים שיש רק ליהודים.

החלוץ הישראלי ממשיך בכושר המדהים מהנבחרת גם בליגה הסינית שם הוא כובש בצרורות ומוביל את טבלת המבקיעים. ראבונה מטורפת של ערן זהבי 0031. החוזה של זהבי הוא לשנתיים וחצי כשהסינים שילמו עליו 8 מיליון דולר.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. ערן זהבי שוחרר רשמית מגוואנגזו האם זהבי עזב את גוואנגזו RF באופן סופי. מלך הכדורגל חזר ערן זהבי באדיבות סינה ספורט חגיגה ישראלית בסין.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. הליגה בסין כבר נמצאת בעיצומה מחזור 15 מתוך 30 ולמעשה נותרה חצי. ערן זהבי חתם היום רביעי על חוזה העתק בגוואנגזו RF הסינית ומתכונן לאתגר החדש בקריירה שלו.

ראיון בערוץ הספורט בנושא מכירת ערן זהבי לקבוצת הכדורגל מהעיר גואנגגואו שבסיןלהמנת הכשרות ויעוץ לפעילות. זהבי היה סופרסטאר בסין עוד לפני העונה אבל השנה נכנסו לתמונה שתי דמויות ששידרגו את התפוקה שלו. זהבי משחק כיום בליגת העל הסינית בקבוצת גואנג גו rf ומשתכר 125 מיליון דולר לעונה.

דיא סבע ומאמן הכושר של מכבי חיפה עד לא מזמן ערן שדו. ערן זהבי עשוי להרוויח 50 מיליון דולר החלוץ הישראלי סיים את העונה הרגילה עם שכר של 9 מיליון דולר כולל בונוסים אמור להכפיל את שכרו בעונה הבאה וההערכה היא שלאור הביקוש לשירותיו בסין. עד כמה זהבי מאיים על שיא כל הזמנים ומתי ואיך ידביק אותו.

בלי מוהל בלי הכרה רשמית בלי מוצרי חלב אבל עם אישור מיוחד לפעול במדינה - מנסים יהודים שומרי מצוות להסתדר בסין. הדבר הכי טוב כרגע הוא שאני יכול לשבור את השיא שלי כל שבוע מחדש. ערן זהבי סינה ספורט אתר הליגה הסינית.

בסין לא נותרו אדישים לשער הראבונה הנפלא של החלוץ סטויקוביץ פירגן. לא חושב על שיא השערים. אחרי ששבר את שיא השערים לעונה אחת בסין וגרף שלל מחמאות ברחבי העולם ערן זהבי התראיין היום שישי והציב לעצמו סוג של מטרה חדשה לקראת שלושת המחזורים שנותרו.

ערן זהבי רדאד גבארה לאחר שהעונה בסין הסתיימה לא מכבר בה כזכור ערן זהבי סיים כמלך השערים של הליגה הסינית כבש 29 שערי ליגה וניפץ את שיא הכיבושים לעונה בפני החלוץ הישראלי יש לא. זהבי כידוע יעזוב את סין לאחר ארבע שנים בהן כבש מעל 100 שערים בליגה ובגביע הוסיף מעל 30 בישולים ועל אף שקבוצתו הידרדרה משנה לשנה הוא נבחר לשחקן העונה בסין פעם אחת. החלוץ שנהנה מביקור של אימו שצפתה מהיציע מתעקש.

ערן זהבי חתם היום שלישי על חוזה חדש בגוואנגזו ויישאר במועדון הסיני לפחות בשנתיים הקרובות אלא אם הקבוצה תחליט למכור אותו בסכום של 40 מיליון דולר.


אנחנו די חסרי אונים ערן זהבי על החיים בסין בבידוד Start Magazine


ערן זהבי השיא הזה הוא תוצאה של עבודה קשה


ערן זהבי כבש את שערו ה 100 בסין


התחנה הבאה של ערן זהבי בסין


הקריירה הטלוויזיונית החדשה של ערן זהבי


המקרה של ערן זהבי ממכחיש את השכונתיות בליגה הסינית וואלה ספורט


חלום מיליוני הדולר זהבי כבש ובישל בבכורה בסין ספורט 5


זהבי בסין סופי רשמי סגור מה עכשיו כלכליסט


רשמית ערן זהבי חתם בגוואנגז ו הסינית


האקזיט של ערן זהבי כלכליסט


החלום של ערן זהבי לא יתגשם לעולם אלא אם כן הוא ייתן לו צ אנס ויוותר על מיליונים כדורגל ישראלי הארץ


ערן זהבי השווה את השיא בסין והגיע ל 300 שערים בקריירה ספורט 1


ערן זהבי שלושער המלך של סין 伊兰泽哈维 廣州富力 Youtube


ערן זהבי חוטף ביקורות בסין


ערן זהבי כיכב במשחק הבכורה בסין צפו בניצחון 2 4 של גוואנגז ו ספורט 1


ערן זהבי שער ראשון בעונת 2020 גוואגז ו ר פ נגד הנאן ג יאניה 1 1 תקציר המשחק ספורט 1


בסין משבחים את זהבי המלך חזר ישראל ספורט


זהבי מזכיר את בארסה כמו סוארס בליברפול


ביקורת בסין קשה לראות את זהבי מסיים כמלך השערים ישראל ספורט

LihatTutupKomentar